Sunday 2 August 2015

Makijaż wieczorowy lato 2015 + nowy kolor włosów

Hej kochani,

Zapraszam na kolejny wieczorowy make up:

Twarz: korektor Maybelline Affinitone - podkład L'Oreal Infallible - puder Rimmel Stay Matte - konturowanie - bronzer Lovely Sculpting Powder, róż i rozświetlacz z palety róży MUR Sugar & Spice

Oczy i Brwi: Sleek Storm, biały cień Miss Sporty, tusz Maybelline Lash Sensational, sztuczne rzęsy połówki Magic Girl, czarny eyeliner Maybelline Eyestudio Lasting Drama

Usta: Lime Crime Glamour 101





































Pozdrawiam serdecznie i życzę cudownej niedzieli!

Joanna

15 comments:

  1. Makijaż jak zawsze super, a nowy kolor włosów bardzo mi się podoba :)!

    ReplyDelete
  2. Makijaż śliczny, a na ustach kolorek obłędny ! *.*

    ReplyDelete
  3. Co za oczy! co za rzęsy! i Twoje na dolnej powiece i sztuczne, przepiękny makijaż :)

    ReplyDelete
  4. Makijaż prześliczny, ale jedyne co mnie razi to za długie rzęsy. Tzn. widać że są sztuczne a za tym efektem nie przepadam. Lubię długie i gęste rzęsy, ale bez przesady. Usta piękne przypominasz mi Mortycję z rodziny Adamsów uwielbiam :*:*:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki :) normalnie takich rzęs nie noszę, ale w tym wypadku chodziło o dramatyczny efekt :)

      Delete
  5. Kolorystyka makijażu - śliczna!

    ReplyDelete
  6. Super makijaż, droga imienniczko :) Takie właśnie lubię najbardziej :)

    ReplyDelete
  7. rzęsy dają świetny efekt ;)

    ReplyDelete
  8. Ale świetnie wyglądasz w takim mejkapie :)

    ReplyDelete
  9. Jaki piękny, kobiecy makijaż!

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane