Thursday 16 April 2015

Wiosenne nowości

Hej kochani,

Przepraszam Was najmocniej, że ostatnio tak rzadko się tutaj coś pojawia. Mam dużo obowiązków na głowie, a czas tak szybko ucieka, że już nie starcza go na przygotowanie posta na bloga...
Ale dziś mi się udało porobić troszkę zdjęć i chciałabym pokazać Wam moje wiosenne nowości.








Wygodne trampeczki kupiłam w New Yorker za całe 19,99 :) Są baaardzo wygodne i przypominają mi buciki z dzieciństwa :)







Balerinki kupiłam w CCC




W CCC skusiłam się również na takie oto buciki, również są bardzo wygodne.

















Dostałam od znajomych z pracy kartę prezentową do Douglasa postanowiłam przeznaczyć ją na białą kredkę NYX na którą już od dawna miałam ochotę oraz pędzelek do rozświetlacza :)


Pozdrawiam
Joanna

6 comments:

  1. Super nowości, jakie świetne trampeczki ^^

    ReplyDelete
  2. Kurczę, a ja już z miesiąc czasu szukam balerin i nic...! :( A jeszcze teraz w UK zrobiły się takie upały, że stopy w botkach umierają :P

    ReplyDelete
  3. Balerinki skradły moje serce :)

    ReplyDelete
  4. ale super buty i naszyjniki :D

    ReplyDelete
  5. Kredka Nyx to mój niezbędnik przy wykonywaniu kolorowego makijażu :)

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane