Monday 23 March 2015

Przygotuj się na Wielkanoc czyli przegląd gazetek promocyjnych :)

Hej kochani,

Święta Wielkanocne tuż tuż! Czujecie już świąteczną atmosferę? Mnie się dziś ona udzieliła kiedy zobaczyłam w Bonarce świąteczno-wiosenne stoiska pełne pisanek, palm, kurczaków, baranków i koszyczków na święconkę :) Sama swój "zestaw do święcenia" kupiłam w Pepco. 

Jesteście ciekawe co takiego sklepy przygotowały dla nas na święta? Zapraszam na cykl postów przedświątecznych - taki mały przegląd wielkanocnej oferty. 

Dziś zacznijmy od jedzonka, które w okresie świątecznym pełni szczególną rolę:


S3 viewer small lidl 14

S3 viewer small lidl 15
LIDL



S3 viewer small lidl 16

S3 viewer small lidl 17
LIDL


Oraz coś dla bardziej wyrafinowanych podniebień:


S3 viewer small lidl 18


S3 viewer small lidl 19
LIDL


S3 viewer small lidl 20


S3 viewer small lidl 21
LIDL



S3 viewer small lidl 06


S3 viewer small lidl 07


Pełną ofertę wielkanocną Lidla obejrzyj TUTAJ

S3 viewer small 02

S3 viewer small 03
BIEDRONKA

S3 viewer small 05

S3 viewer small 06
BIEDRONKA

S3 viewer small 07

S3 viewer small 08

S3 viewer small 14
BIEDRONKA

Pełną ofertę wielkanocną Biedronki obejrzyj TUTAJ



S3 viewer small car6 11



S3 viewer small car6 00
CARREFOUR


Robicie już świąteczne zapasy? ;)


2 comments:

  1. oj jajca juz tuz tuz :)ale to zlecialo

    ReplyDelete
  2. Jeszcze nie robie świątecznych zapasów, ale trzeba w końcu zacząć :) Trzeba zaopatrzeć się przede wszystkim w wiejskie jaja i składniki na babkę :) Już się nie mogę doczekać :)

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane