Tuesday 10 March 2015

Nowości, nowości

Hej :)

Ostatnio z okazji Dnia Kobiet i nie tylko wpadło w moje ręce kilka kosmetycznych nowości i chciałabym Wam je pokazać.





A są to:
  • szampon Alterra do włosów zniszczonych i łamliwych - do tek pory miałam tylko odżywki więc teraz postanowiłam wypróbować szapmon
  • sól do kąpieli Wellness & Beauty
  • dwie pomadki Avon (fuksja) i Dior (czerwień)
  • korektor Maybelline Affinitone 
  • wypiekany puder rozświetlający Lovely Lights on Me - zachwyciła mnie ta mieszanina cudnych pastelowych kolorów
  • kredka do brwi Lovely (która jest właściwie kredką do oczu) - u mnie się sprawdza i kupiłam już 3 sztukę
  • eyeliner Maybelline Eyestudio Lasting Drama - długo się przymierzałam, wreszcie się udało :)
  • 3 lakiery Golden Rose - czy już mówiłam, że je kocham?














Pozdrawiam!
Joanna




10 comments:

  1. Świetne nowości, ten wypiekany puder genialny!

    ReplyDelete
  2. Nie jestem pewna, ale wydaje mi się, że mam tą samą fuksjową pomadkę :)

    ReplyDelete
  3. Eyeliner Maybelline bardzo lubię :)

    ReplyDelete
  4. Ten wypiekany puder rozświetlający Lovely Lights on Me jest śliczny, czekam na jakieś wrażenia czy warto zakupić;)

    ReplyDelete
  5. Lakier z GoldenRose Holiday ma fajną teksturę piaskową, mam w kolorze niebieskim. :) a ten puder rozświetlający wygląda ciekawie.

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane