Saturday 8 March 2014

Projekt "Egzotyczne wyzwanie": Pająk

Witajcie kochani :)

Pewnie zastanawiacie się czemu ostatnio na blogu panuje taka cisza, bardzo Was za to przepraszam i już śpieszę z wyjaśnieniami. Tydzień temu troszeczkę się pochorowałam i miałam dosłownie tydzień wyjęty z życia :( Nie życzę nikomu zatrucia pokarmowego, bardzo mnie to wszystko osłabiło i jeszcze dochodzę do siebie. 
Dziś czuję się już na tyle dobrze, że wreszcie wzięłam się za malowanie :) Jakiś czas temu zgłosiłam się do projektu "Egzotyczne Wyzwanie" u Nail Makeover. W pierwszym tygodniu naszą inspiracją jest pająk, ja wybrałam takiego oto osobnika:


źródło

A teraz czas na moje wypociny :)















































P.S. Moje drogie czytelniczki! Z okazji Dnia Kobiet życzę Wam wszystkiego co najlepsze:) Przede wszystkim tego, żebyście zawsze były doceniane za Waszą pracę, Wasze starania i za wszystko czym obdarzacie swoich najbliższych :)
A oto mój kwiatuszek:


Pozdrawiam
Joanna


25 comments:

  1. Bardzo fajnie, tak graficznie :)

    ReplyDelete
  2. Piękny pajączek na oczkach:))
    Również życzę najlepszego i dużo zdrówka!!!

    ReplyDelete
  3. Super, bardzo mi się podoba. Nie jest bardzo "uwydziwiana" ;) ale przyciąga na prawdę uwagę :)

    ReplyDelete
  4. Wow, miałaś pomysł :) Oj nie zazdroszczę choróbska, dużo sił Ci życzę! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki :) powoli dochodzę do siebie :)

      Delete
  5. swietny ten makijaz...bardzo inny niz wszystkie w sieci :)

    ReplyDelete
  6. Cudny makijaż, taki oryginalny :)

    ReplyDelete
  7. super makijaż. Masz piękne oczy :)

    ReplyDelete
  8. super makijaż :) - bez tych pajęczych nóżek na powiekach jest idealny do chodzenia tak na co dzień :)

    ReplyDelete
  9. świetnie wyszło! i bardzo oryginalnie :)
    choć pająków boję się panicznie :I

    ReplyDelete
  10. Brakuje mi tutaj mocno napigmentowanych cieni :) Przepraszam za moje spaczenie zawodowe, ale przy kresce robionej e-linerem, dobrze jest wcześniej zamalować linię wodną górną i linię rzęs czarną kredką, wtedy kreska wydaje się czystsza i jest po prostu ładniejsza.

    ReplyDelete
  11. Spoko, każda uwaga się liczy :)

    ReplyDelete
  12. Ale genialnie Ci wyszło! Jestem pod wrażeniem :)

    ReplyDelete
  13. Fajnie odwzorowane, od razu przywodzi na myśl coś egzotycznego czy jadowitego :D

    ReplyDelete
  14. How cute looks this makeup :)

    ReplyDelete
  15. Bardzo się boję pająków, ale makijaż super :)

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane