Sunday 2 June 2013

Złoto-pomarańczowy lakier Wibo i wygrana w rozdaniu u Klaudii

Cześć dziewczyny

Nie publikowałam nic przez kilka dni bo zaczął się u mnie ciężki czas nauki na zaliczenia, egzaminy itp. i nie miałam czasu na przygotowywanie nowych postów :( Dziś chciałabym Wam pokazać złoty lakier Wibo zakupiony na promocji w Rossmanie oraz nagrodę, którą wygrałam w rozdaniu u Klaudii  mojej najlepszej przyjaciółki :) No to lecimy:

Na początek lakier Wibo, kolor bardzo mi się spodobał więc wylądował w koszyku, nałożyłam na paznokcie 2 warstwy i to wystarczyło, aby ładnie pokryć płytkę, lakier rozprowadza się dobrze, ma pędzelek cieńszy niż te z Miss Sporty, co mnie cieszy. Po 1 dniu końcówki delikatnie zaczęły się ścierać, ale ogólnie jestem zadowolona z tego zakupu :)




A teraz czas na większe rarytaski, bowiem nagroda przywędrowała do mnie zza oceanu i jest bardzo atrakcyjna :)
  • paletka 4 cieni Maybelline
  • cień do brwi Ardell
  • 5 brokatowych eyelinerów Sephora
  • pomadka Lime Crime odcień Glamour 101 - kolor czerwonego wina
  • była też próbka kremu ale nie załapała się już na sesję zdjęciową :)








Ostatnio chodzi mi po głowie pewien plan, chciałabym wraz z Klaudią założyć drogerię internetową z produktami marek takich jak: MAC, Lime Crime, BH Cosmetics, Sugarpill. Produkty tych marek można często zobaczyć właśnie na blogu Klaudii czyli TU.
Co myślicie o moim pomyśle? Byłybyście zainteresowane takimi produktami? 

16 comments:

  1. Najbardziej jestem ciekawa tych brokatowych eyelinerow z Sephory ;) pomysl z kosmetykami fajny ,ale na pewno trudno sie ogolnie wybic na rynku posrod milionow drogerii internetowych z kosmetykami .
    Gdybyscie otworzyly dajcie znac ,chetnie przejrze oferte :):)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na pewno dam znać :) ale myślę że tak czy siak to jeszcze trochę potrwa :)

      Delete
  2. Zazdroszczę wygranej! Gratulacje :)
    Jakbym mogła Cię prosić . . pokażesz jak te eyelinery wyglądają wszystkie na ręce..? Jestem mega ciekawa! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jasne niedługo będzie bardziej szczegółowy post z małymi recenzjami tych kosmetyków :)

      Delete
    2. To super :)
      A tak jeszcze dodam, że zostałaś przeze mnie otagowana :) ,,co znajduje się w mojej torebce"
      http://xvivideyes.blogspot.com/2013/06/makijaz-szkolny-tag-co-znajduje-sie-w.html
      Mam nadzieję, ze nie robi Ci to problemu ;)

      Delete
  3. Gratuluję wygranej! Bardzo mi się podoba odcień szminki, lubię ciemne usta :)

    vamppiv.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Śliczny lakier! Zazdroszczę takich długich paznokci :P Ja jestem w trakcie zapuszczania i mam naadzieję że w nieługim czasie bedę mogła zacząć pokazywać je na blogu

    ReplyDelete
  5. Cudna nagroda, gratulacje:)

    ReplyDelete
  6. Nagrody atrakcyjne :) jestem ciekawa tych eyelinerków Sephora.

    ReplyDelete
  7. Gratulacje! Bardzo fajne nagrody zgarnęłaś :)
    Nominowałam Cie do zabawy :) Szczegóły tutaj: http://photoee.blogspot.com/2013/06/dzikie-wyzwanie-tydzien-1.html
    Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  8. uwielbiam wszystko co się świeci. zapraszam Cię do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu,
    będzie mi bardzo miło jeśli się zgłosisz :)
    obserwuję :)

    ReplyDelete
  9. mm, genialne eyelinery :) i lakier też bardzo oryginalny !

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane