Friday 10 May 2013

Uwaga uwaga aktualizacja rozdania: dodatkowe atrakcyjne nagrody! :)

Witam moje drogie czytelniczki :)

Z racji tego, że liczba obserwatorów mojego bloga przekroczyła magiczną liczbę 100 i wynosi obecnie 114 osób, postanowiłam dołożyć do nagród w rozdaniu zestaw do pielęgnacji stóp AVON, na pewno przyda Wam się w lecie :) Tym samym zachęcam wszystkich, którzy się jeszcze nie zgłosili do wzięcia udziału i pozostawienia odpowiedniego komentarza po tym postem: KLIK




Teraz nagrody prezentują się tak



Jeśli chcecie mogę przesunąć nieco termin rozdania żeby dać Wam jeszcze szansę na zgłoszenie się :) umówmy się, że zgłaszać można się do 19.05. do 23:59 :)

4 comments:

  1. Ja już dawno się zgłosiłam :)

    ReplyDelete
  2. ja tez już się zgłosiłam ;)))

    ReplyDelete
  3. Hej z racji z tego że spodobał mi się twój blog postanowiłam cię nominować do Libster Award :)
    http://makijaze-justyny.blogspot.com/2013/05/liebster-award-part3.html

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane