Saturday 5 January 2013

Makijaż Etniczny

Witam :)) dziś chciałabym zaprezentować Wam efekt mojej porannej weny twórczej - makijaż etniczny. Do jego wykonania wykorzystałam dwa cienie z palety SLEEK ultra matts : pomarańczowy i niebieski, cień czarny z palety SLEEK bad girl oraz biały połyskliwy pyłek. Rzęsy wytuszowałam tuszem Maybelline, który zakupiłam kilka dni temu i muszę przyznać, że bardzo przypadł mi do gustu przede wszystkim ze względu na bardzo fajnie wyprofilowaną szczoteczkę, które świetnie podkręca i rozczesuje rzęsy. Makijaż jest dość nietypowy i nie każdy zdecydowałby się wyjść tak na ulicę, natomiast myślę, że bez problemu można wymalować sobie coś takiego gdy wybieramy się na luźną imprezę z przyjaciółmi (zwłaszcza latem). Kolorki są żywe i dodają oku charakteru, zapraszam do obejrzenia zdjęć :)



Makijaż jest banalnie prosty, opiszę go Wam krok po kroku: buzię pokryłam podkładem , pod oczy nałożyłam nieco korektora i przypudrowałam. Makijaż oka zaczęłam od nałożenia pomarańczowego cienia (SLEEK na wewnętrzne kąciki górnej i dolnej powieki)

Następnie narysowałam na powiece za pomocą płaskiego pędzelka i czarnego cienia SLEEK dwie pionowe  kreseczki, obszar między nimi wypełniłam białym połyskliwym pyłkiem

Na dolnej powiece wykonałam te same czynności, na koniec zewnętrzne kąciki  pokryłam cieniem niebieskim i wytuszowałam rzęsy, brwi podkreśliłam lekko za pomocą pędzelka do brwi i czarnego cienia

Oto gotowy makijaż :) jak Wam się podoba?

2 cienie z palety SLEEK, których użyłam

Czarny cień SLEEK

Połyskliwy biały pyłek

Tusz do rzęs Maybelline New York (za jakiś czas  zrobię mu małą recenzję)

8 comments:

  1. makijaż oryginalny, rozwijasz się:) a co do tuszu, polecam moj absolutny faworyt, Lash Architect Loreala:) kosztuje jakieś 40zł w promocji w drogeriach, nie wiem czy to duzo czy mało, ale jest wart swojej ceny:) używam go od kilku lat, w międzyczasie z ciekawości próbowałam innych i nie ma porównania: rzęsy po tym tuszu naprawdę wyglądaja jak sztuczne (chyba ze ktos szuka naturalnego efektu).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki za komentarz:)na pewno wypróbuję ten tusz L'oreala. Wymieniam tusze co 2-3 miesiące więc wezmę Twoją sugestię pod uwagę :)

      Delete
  2. Makijaż jest rewelacyjny - chyba najlepszy ze wszystkich (chociaż jeszcze ten ciemnozielony karnawałowy był super)!
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  3. Super żywe kolory :) Dzięki za odwiedziny, dołączam do obserwatorów :)

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładny makijaż, jeden z niewielu który mi sie podoba. Istnieje możliwość zobaczenia całej twarzy następnym razem? Byłabym wdzięczna. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  5. Kazdy w koncu znajduje swoj "styl" i dobrze jest jak swiat jest kolorowy ;) czy sie podoba czy nie, rob swoja Dzoana bo jak wszyscy bedziemy tacy sami to swiat bedzie nudny ;) buziaki ♡

    P.S Tu jest strona mojego bloga bo nadal probuje rozszyfrowac te wszystkie nowe obcje na google+
    http://luvmodauroda.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ślicznie :) będę pilnie śledzić nowinki zza oceanu :)całusy :*

      Delete

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane