Thursday 15 November 2012

Fiolet, złoto i brokat

Moja dzisiejsza propozycja to wieczorowy makijaż w kolorach fioletu, różu i złota. Dodałam również nieco brokatu by nadać mu karnawałowego, barokowego charakteru :) Tyle o makijażu, mam dla Was jeszcze jedną informację, już niedługo formuła mojego bloga nieco się zmieni - pojawią się na nim metamorfozy moich koleżanek i znajomych, a także wszystkich dziewczyn, które na taką metamorfozę się do mnie zgłoszą:) Myślę, że we wtorek lub środę opublikuję pierwszą metamorfozę :) A teraz zobaczcie mój dzisiejszy makijaż. Niestety nie zrobiłam go krok po kroku, więc w skrócie opiszę jak go wykonałam. W wewnętrznym kąciku nałożyłam złoty cień, na środek powieki nałożyłam cień różowy (paleta SEPHORA), a na zewnętrzny kącik fiolet (paleta SLEEK). W załamaniu powieki nałożyłam ciemniejszy fiolet i roztarłam go na nieruchomą część powieki. Tych samych barw użyłam do podkreślenia dolnej powieki. Potem nałożyłam dwa brokaty: złoty i ciemnobrązowy, a także narysowałam kreskę czarnym eyelinerem i wytuszowałam rzęsy. Oto make up:





2 comments:

  1. Ładny makijaż :) Piękna krecha ;)

    ReplyDelete
  2. Bardzo ładny:)
    Poprzeglądałam właśnie trochę Twoich prac, podobają mi się masz ciekawe pomysły, ale popracuj jeszcze nad roztarciem.

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane