Tuesday 20 November 2012

METAMORFOZA MILENY

Jedna z Was zapytała o kolejną metamorfozę, wprawdzie miałam opublikować ją dopiero jutro, ale uległam pokusie i zaprezentuję ją dzisiaj :) Milena jest przyjaciółką Ani z poprzedniej metamorfozy, dziewczyny przyszły do mnie razem (Milenki wcześniej nie znałam). Gdy ją pierwszy raz zobaczyłam, pierwszą myślą jaka przyszła mi do głowy był: KLASYCZNY MAKIJAŻ :) Zaufałam intuicji i zrobiłam Milence delikatny makijaż oczu (brązy i beże) z wyraźną kreską, natomiast usta podkreśliłam soczyście czerwoną pomadką. Milena ma pełne usta więc efekt jest piorunujący :) Zapraszam do obejrzenia metamorfozy Mileny :)
Milena przed metamorfozą

Milenka z wystylizowaną przeze mnie fryzurą

Fryzura Mileny z tyłu 

Milenka po metamorfozie 

Podoba Wam się ta zmiana?

Obejrzycie resztę zdjęć Milenki (również mojego autorstwa)









9 comments:

  1. Ta metamorfoza jest o wiele lepsza od poprzedniej! Dziewczyna wygląda ślicznie, umiejętnie podkreśliłaś jej urodę.

    ReplyDelete
  2. Zgadzam się z poprzednim komentarzem. Bardzo ładny makijaż, oczy piękne!

    ReplyDelete
  3. Świetnie, tak bez przesady,a do tego ładne portrety! Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  4. WOW pięknie;) usta dopełniają całość :)mega przemiana

    ReplyDelete
  5. Pięknie podkreśliłaś jej urodę :)

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane