Wednesday 3 October 2012

Makijaż żółto-fioletowy

Na dziś makijaż w najmodniejszych odcieniach jesieni 2012 :) czyli żółty (musztarda) i owoce leśne. Kolory te królują obecnie na ulicach, w sklepach i na ich wystawach oraz oczywiście na pokazach mody :) oto make up krok po kroku:


Wewnętrzny kącik górnej powieki pomalowałam cieniem musztardowym

Na środek powieki nałożyłam cień bordowy

A na kącik zewnętrzny zgaszony cień fioletowy 

Roztarłam dokładnie cienie

Dolną powiekę pomalowałam dokładnie tak samo, czyli musztarda

i owoce leśne :)

eye linerem narysowałam cienką kreseczkę

Podkreśliłam brwi, wytuszowałam rzęsy, a w linii wodnej narysowałam czarną kreskę


Oto gotowy makijaż :) 

Podoba Wam się taki make up ?? i to połączenie kolorów?

No comments:

Post a Comment

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane