Monday, 19 June 2017

Lakier + naklejki wodne od Born Pretty Store

Hej kochani,

Przybywam z kolejną recenzją. Tym razem weźmiemy pod lupę 2 produkty od Born Pretty Store, których użyłam do wykonania takiego oto mani:


Tymi produktami są piękny złoty lakier do paznokci z drobinkami oraz naklejki wodne z uroczym motywem sowy. Oba produkty poznaliście w TYM poście.

W pierwszej kolejności skupmy się na lakierze. Jak wspomniałam lakier ma głęboki, brudny złoty kolor wpadający nawet w zgniłą zieleń. Jest to tzw. kameleon - ładnie się mieni i zawiera złote brokatowe drobinki. 
Producent zaleca nakładanie go na czarną bazę. Na zdjęciach widzicie 3 warstwy lakieru solo.



Minusem tego produktu są trwałość i dziwna konsystencja. Bez wspomnianej czarnej bazy lakier szybko złazi z paznokci. Nie chodzi nawet o ścierające się końcówki, lakier po prostu schodzi płatami, co nie jest fajne. 
Moje ogólne odczucia są mieszane i raczej nie poleciłabym Wam tego lakieru. W tej cenie można w sklepie BPS kupić coś znacznie lepszej jakości. 
Jeśli mimo wszystko macie ochotę na ten produkt, to znajdziecie go TUTAJ w cenie $5,99.

Palec serdeczny oraz kciuk postanowiłam ozdobić sowami :) Bardzo lubię naklejki wodne bo są dziecinnie proste w aplikacji i pięknie wyglądają na paznokciach. Aby taka piękna sowa usiadła na Waszych pazurkach wystarczy usunąć folię ochronną z kartonu z naklejkami, a następnie pociąć naklejki na części. Potem wkładamy pojedyncze naklejki do spodka z wodą. Po chwili naklejki oddzielają się od papieru, do którego są przyklejone i wtedy możemy już je przenieść ostrożnie pęsetą na nasze paznokcie.


Naklejki polecam Wam z całego serca. Na stronie sklepu znajdziecie setki wzorów i kolorów. Wybór jest naprawdę bogaty. Jeśli podoba Wam się motyw sowy to zapraszam TUTAJ

Zachęcam również do skorzystania z bonu rabatowego, dzięki któremu otrzymacie 10% zniżkę :)



Do usłyszenia!

No comments:

Post a Comment

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane